  • Data: 2023-07-09 18:02:39
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myślisz, ze napierdalanka disko polo nie zagłuszy krzyku babci?
    BTW mam duże doświadczenie w przytrzaskiwaniu moich dzieci drzwiami (autobusów
    akurat, drzwi środkowe za każdym razem, autobusy
    nowoczesne Solarisy lub Many).
    Generalnie polucja występuje o wideo dwudziestego dziewiątego dnia, a czas karencji u
    przewoźnika to 30 dni. "Nier mamy już
    pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz". Jakby co zbrodnie doskonałe. "Nie widzimy
    winy kierowcy (mam to na piśmie przewoźnika czy
    MPK, bo to podzlecanie usług prywaciarzom jeszcze dodatkowo utrudnia postępowanie "to
    nie my, to oni").
    W obydwu przypadkach dzieci uratowane przez mój dziki wrzask.
    Co ciekawe nikt z parudziesięciu pasażerów nie uznał za stosowne zrobić niczego poza
    dalszym gapieniem się w swój telefon,
    przynajmniej do czasu gdy zwróciłem się do kogoś konkretnie "Rusz dupę qrwa!!" (zdaje
    się psychologowie maja podobne zalecenia).
    Więc babci bym w to nie wciągał. Wchodząc na przystanek i wykupując bilet zawarła
    umowę z profesjonalnym po[d]miotem.

    -----