  • Data: 2023-07-09 18:25:27
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Jul 2023 18:02:39 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Myślisz, ze napierdalanka disko polo nie zagłuszy krzyku babci?

    Babcia byla w innym wagonie. I to na koncu.
    I tak jej nie bylo słychac,

    > BTW mam duże doświadczenie w przytrzaskiwaniu moich dzieci drzwiami (autobusów
    akurat, drzwi środkowe za każdym razem, autobusy
    > nowoczesne Solarisy lub Many).

    Duze, czyli ile razy?
    Nie za czesto ci przytrzaskuja?

    > Generalnie polucja występuje o wideo dwudziestego dziewiątego dnia, a czas karencji
    u przewoźnika to 30 dni. "Nier mamy już
    > pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz". Jakby co zbrodnie doskonałe.

    Jak "nic sie nie stalo", to polucji sie pewnie nie spieszy.
    Sprawa gdzies lezy i czeka na swoja kolej.

    > "Nie widzimy winy kierowcy (mam to na piśmie przewoźnika czy
    > MPK, bo to podzlecanie usług prywaciarzom jeszcze dodatkowo utrudnia postępowanie
    "to nie my, to oni").

    Ale tak po przeanalizowaniu filmów, czy zdazyly zniknąc, zanim sprawa
    do nich dotarla?

    > W obydwu przypadkach dzieci uratowane przez mój dziki wrzask.

    A z tylnego wozu tramwaju pewnie nic nie slychac.

    > Co ciekawe nikt z parudziesięciu pasażerów nie uznał za stosowne
    > zrobić niczego poza dalszym gapieniem się w swój telefon,
    > przynajmniej do czasu gdy zwróciłem się do kogoś konkretnie "Rusz
    > dupę qrwa!!" (zdaje się psychologowie maja podobne zalecenia).

    Maja, ale co ma pasazer zrobić?

    > Więc babci bym w to nie wciągał. Wchodząc na przystanek i wykupując bilet zawarła
    umowę z profesjonalnym po[d]miotem.

    No ale wypuscila wnuczka przodem, wysiadała z opóznieniem.

    > -----

    J.