  • Data: 2023-07-09 18:10:38
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2023 o 18:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Myślisz, ze napierdalanka disko polo nie zagłuszy krzyku babci?

    Myślę, że z 20 metrów wewnątrz i tak nie usłyszysz. Przyczyną jest po
    prostu konstrukcja tramwaju sprzed trzech dekad i to że zabezpieczenia
    działają jak (nie)działają. Reszta to dorabianie teorii, te tramwaje
    powinny mieć kamery i tyle. Ale ja głównie nie o tym, a o opini biegłego.
    > Generalnie polucja występuje o wideo dwudziestego dziewiątego dnia, a
    > czas karencji u przewoźnika to 30 dni. "Nier mamy już pańskiego płaszcza
    > i co nam Pan zrobisz".

    Akurat tu było zupełnie inaczej. Pomijając już wagę sprawy, to rodzicami
    byli policjanci...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!