  • Data: 2023-07-09 18:55:38
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2023 o 18:29, J.F pisze:

    > Bo ja wiem ... jak na tysiace pasazerow dziennie, to chyba bardzo
    > rzadki problem.

    Śmierć w mojej grupie wiekowej na koronawirusa to też bardzo rzadki
    problem a mi chcieli świat pozamykać. Więc chyba dołożenie kamery to nie
    jest jakieś nadmierne oczekiwanie w tym przypadku?

    > Jak widac jakis jest, bo jej nie było.

    I to że jej nie było jest rzeczywistym powodem tej tragedii.

    > Wiec nie takie bez sensu.

    Rozważania są bez sensu bo że to sprawdzili to akurat wiemy (chyba że
    też kłamali).

    > Jaki przycisk? A gdzie hamulec?
    >
    > Hm, moze i jest hamulec ... przy drzwiach?

    Kiedyś był przy drzwiach - dalej jest tylko chyba inaczej wygląda.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!