  • Data: 2004-04-13 02:55:10
    Temat: Re: Wiaderka zabierane przez policje
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil
    news:c5f6t3$boa$1@news.onet.pl:

    > Podejrzewam, że właściciele wiaderek zbiegi pozostawiając je. No to
    > Policja w obawie przed tym, by nie zostały skradzione musiała ej
    > zabezpieczyć. Pewnie przekażą do biura rzeczy znalezionych :-)).
    I taką wersję powinniśmy usłyszeć w TV.
    Razem z karą przewidzianą za chuligaństwo.
    I przypomnieniem o odpowiedzialności rodziców
    za szkody przez niedorosłe latorośle,

    Ja zatrwożyłem się natomiast doniesieniami z telewizorni o wyczynach
    wrzucania do rzeki i łamaniu rąk.

    Czy lokalne kacyki, wzorem zakazu sylwestrowego urządzania ogni
    sztucznych, mogą prawem miejscowym zakazać łażenia po ulicach
    z wodą w pojemnikach?

    --
    pozdro
    poreba