  • Data: 2004-04-13 21:18:58
    Temat: Re: Wiaderka zabierane przez policje
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil
    news:c5hhl3$77f$4@news.onet.pl:

    > A z czego wynika ta odpowiedzialność?
    Ja nie Z, a W otoczeniu prawa żyję.
    AFAIR z tego samego kc gdzie o zwierzętach i wybitych szybach,
    dobrze?

    > To po prostu czyny kryminalne i tyle.
    Jak oblewanie widrem brudnej i zimnej wody...

    > Mogą, pod warunkiem dookreslenia, by Straż Miejska nie łapała
    > osób birących wodę ze studni do domu. Nazywa się to prawo
    > miejscowe i jego nieprzestrzeganie wiąże się z karą za
    > wykroczenie.
    Że to prawo miejscowe to wiem, jednak jeśli mnie pamięć nie myli
    geronty z SN czy innego TK kiedyś orzekli, iż aby takie przepisy
    miejscowe można było wydać dana materia nie może być uregulowana
    prawem "wyższym" - pm nie może regulować "kto krzykiem lub hałasem"
    gdyż to uregulowano w kw.

    --
    pozdro
    poreba