eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWadliwe nowe auto › Re: Wadliwe nowe auto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!m73g2000hsh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: r...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wadliwe nowe auto
    Date: Tue, 3 Jun 2008 13:12:43 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 18
    Message-ID: <1...@m...googlegroups.com>
    References: <9...@d...googlegroups.com>
    <g23k0t$5il$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@k...net> <g2465v$pir$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.79.141
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1212523963 4010 127.0.0.1 (3 Jun 2008 20:12:43 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Jun 2008 20:12:43 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m73g2000hsh.googlegroups.com; posting-host=62.121.79.141;
    posting-account=Ql3I1woAAACmkvA5GhNlUl_iXeLyfN0l
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.14)
    Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:536536
    [ ukryj nagłówki ]

    On 3 Cze, 21:31, "William" <n...@m...mnie.pl> wrote:
    > Niestety jeśli nie masz jakichś specjalnych zapisów w umowie gwarancyjnej o
    > prawie do zwrotu, to możesz tylko reklamować i podjąć mediację ze sprzedawcą
    > (rozumiem, że proponuje on wymianę na nowy egzemplarz). IMHO w sądzie i tak
    > więcej nie wygrasz - nie ma obowiązku zwrotu pieniędzy jeśli sprzedawca
    > wymieni towar na sprawny.

    Mediacje w toku.
    Specyfika sytuacji polega na tym, że w odpowiedzi na oficjalne pismo
    sprzedawca stwierdził brak zamiaru wymiany pojazdu na nowy.
    Czy mam rozumieć, że nie istnieje przepis o obowiązku zwrotu pieniędzy/
    wymiany na nowy produkt po określonej liczbie nieudanych prób
    usunięcia wady lub czasie spędzonym w serwisie ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1