  • Data: 2023-01-15 19:51:29
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 Jan 2023 19:26:25 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ty tak poważnie? Bo nie wiem, czy w ogóle dyskutwoać.

    Nie wiem kiedy tam wpisujecie w statystyki, ale skoro "wytypowali",
    to chyba jest juz podejrzany.
    Ale moze nieformalnie, to sie nie liczy.

    I co tam jeszcze pisales - ze trzeba zarzuty postawic przed
    przesluchaniem, najwyzej sie potem zmieni :-)

    > Przecież porównujesz miesiąc do miesiąca.

    Patrze na plik "styczen-listopad" ... mowisz, ze to tylko listopad?
    Chyba nie, patrzac na liczby.
    A "poprzedni okres" to jaki jest?

    > Wszczynasz w styczniu.
    > Wykrywasz w kwietniu i to samo postępowanie w zależności od rubryki
    > rozliczasz w różnych miesiącach.

    Ale nie wykrywasz, tylko "stwierdzasz". Taka rubryke macie w
    statystykach.
    Ja rozumiem, ze czasem moze sie okazac, ze to nie bylo przestepstwo,
    ale chyba rzadko w przypadku kradziezy.

    > Nie zawsze w chwili wszczęcia wiadomo,
    > kto jest sprawcą, choć ujęcia na gorącym uczynku czasem dają taką
    > możliwość.

    Wykrycia to osobna kolumna.

    Wiadomo - jak zlapiesz, to trzeba rozmnozyc przestepstwa.
    Wykrywalnosc rosnie :-)

    > Po za tym masa postępowań kończy się umorzeniem z powodu braku cech
    > przestępstwa, braku danych uzasadniających podejrzenie.

    kradziez cudzej rzeczy?

    > W pierwszym momencie przyjechało do nas masę zdesperowanych kobiet z
    > dziećmi. Mieli to, co złapali do ręki uciekając. Wiesz, jak byli podatni
    > na oszustwa?

    Na oszustwa pewnie tak. Na kradzieze troche mniej, chyba, ze torebke
    z pieniedzmi ...

    J.