  • Data: 2023-01-17 10:28:43
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Jan 2023 00:34:01 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli czegoś nie wiesz, to może dopytaj, a nie brnij w głupotę.

    > A tak głównie, to o co Ci chodzi?

    Kiedy wpisujecie w statystyki "podejrzany" ?

    > I?

    I mamy podejrzanego.
    A potem co ... czy mnie skleroza myli, czy pisales, ze statusu
    podejrzanego nie mozna ot tak sobie zdjąc :-)

    > Da się z tego wyciągnąć spokojnie liczby dla poszczególnych miesięcy.
    > Ale nadal wszczęcia, a podejrzani, to zupełnie inne miesiące. Te dane ze

    Ale ja sie pytalem o "przestepstwa stwierdzone".

    > sobą nei są powiązane. Jak masz przestępstwo, o które postępowanie
    > wszczniesz w grudniu,a stawiasz zarzut w styczniu., to w ogóle to są
    > różne lata. Nie ma sensu porównywać tych dwóch kolumn i o to mi chodzi.

    > Stwierdzenie przestępstwa, to po prostu uznanie, ze do niego doszło. Z
    > wykryciem lub nie nie ma to żadnego związku.

    nie mowie nie, ale skad roznica?

    > Ale jak złapiesz, to przeważnie na pojedynczym przestępstwie.

    A potem mu robisz rewizje i odkrywasz wiecej przestepstw.

    Albo namawiasz, zeby sie przyznal dobrowolnie do kilku innych, to
    dostanie mniejszy wyrok. I moze i dostanie mniejszy, bo wszak pomogl
    Policjantom polepszyc wykrywalnosc.

    > Też. Sporo jest spraw przy rozwodach, gdzie małżonkowie na wzajem na
    > siebie składając zawiadomienia - to tak na szybko.

    Ooo. No fakt.

    I co - takie postepowania wszczynacie chetnie czy niechetnie?
    Bo nie wiem jaki ma wplyw na statystyki ... jakby nie patrzec,
    to sprawa rozwiązana :-)

    J.