  • Data: 2023-01-17 21:53:54
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Jan 2023 21:35:13 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie później niż trzy dni od uprawomocnienia się postanowienia o
    > przedstawieniu zarzutów.

    > No trzeba wydać inne postanowienie.

    O umorzeniu sledztwa?

    > Też podobnie. Przecież stwierdzasz to w innym momencie, niż wszczynasz
    > postępowanie i jeszcze w inny, niż znajdujesz podejrzanego - co do
    > zasady oczywiście.

    I to miesiącami trwa takie sprawdzanie czy przestępstwo bylo?

    A co w drugą stronę - jak przestępstw jest więcej niz postępowań?

    Rozmnozyły się?

    > Bo podejrzany musi być konkretna osoba. Bo jednego przestępstwa może
    > dopuścić się kilku sprawców, a kilku przestępstw jeden sprawca. To są po
    > prostu różne rzeczy i tyle.

    Ale mnie wykrycia i podejrzani w ogole nie interesuja, tylko te
    "postępowania" i "przestępstwa stwierdzone".

    > A jak z obrzydzeniem albo przeciwnie radośnie, to co to zmienia w słupkach?

    Jak z obrzydzeniem, to ilosc postępowan spada, a jak radosnie, to
    rosnie - taka trywialna zaleznosc przyczynowo-skutkowa :-)

    J.