  • Data: 2023-01-15 19:26:25
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2023 o 19:04, J.F pisze:
    > A nie? "policjanci wytypowali" - tak sie to chyba nazywa.

    Ty tak poważnie? Bo nie wiem, czy w ogóle dyskutwoać.

    > Jest kolumna "postepowania wszczete", np 320, i "przestepstwa
    > swierdzone", np 291. W trakcie postepowania sie okazalo, ze to nie
    > przestepstwo? Chyba mozliwe, ale rzadko.
    > A bywa odwrotnie - np 269 i 334. Rozmnozyly sie?
    > O tym tez slyszalem, ale mialo sie skonczyc ?

    Przecież porównujesz miesiąc do miesiąca. Wszczynasz w styczniu.
    Wykrywasz w kwietniu i to samo postępowanie w zależności od rubryki
    rozliczasz w różnych miesiącach. Nie zawsze w chwili wszczęcia wiadomo,
    kto jest sprawcą, choć ujęcia na gorącym uczynku czasem dają taką
    możliwość.

    Po za tym masa postępowań kończy się umorzeniem z powodu braku cech
    przestępstwa, braku danych uzasadniających podejrzenie.

    > dla statystyki niewazne, ale mnie ciekawi, kto ich tak nie lubi ...
    > o ile naprawde sa tak okradani.

    W pierwszym momencie przyjechało do nas masę zdesperowanych kobiet z
    dziećmi. Mieli to, co złapali do ręki uciekając. Wiesz, jak byli podatni
    na oszustwa?

    --
    Robert Tomasik