  • Data: 2008-11-18 19:20:17
    Temat: Re: Urlop za wolna sobotę
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:66e4bd30-f191-4533-8b7d-93afefee8fbb@b31g2000pr
    b.googlegroups.com...
    Witam
    Mam problem, otóż pracodawca każe mi wypisać wniosek urlopowy za
    sobotę, a dokładnie za 27 grudnia tego roku. Według grafiku ustalonego
    przez pracodawcę jest to dla mnie dzień wolny, ponieważ musimy w ciągu
    miesiąca przepracować dwie soboty, które do tego czasu, w miesiącu
    grudniu, będę miała już odpracowane.
    Mam jeszcze jedno pytanie. Czy pracodawca organizując szkolenia w
    niedziele, powinien w zamian wyznaczyć jakiś inny dzień wolny?
    Bardzo proszę o szybką odpowiedź z uzasadnieniem prawnym, o ile jest
    to możliwe. Serdecznie pozdrawiam.

    Pracownik odmawiajacy udzalu w szkoleniach , w dniach wolnych od pracy
    powinien zostac natychmiast zwolniony.