  • Data: 2008-11-18 21:35:16
    Temat: Re: Urlop za wolna sobotę
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gfvblg$2bc$00$1@news.t-online.com e-zop
    <e...@o...pl> pisze:

    > Jakby firma, w ktorej bys pracowal, stanela w obliczu plajty, to pewnie
    > bys sie cieszyl i liczyl ile przezyjesz z odprawy ( 3 miesiace platnego
    > urlopu ? ).
    Abstrachujesz od układu odniesienia i postrzegasz wąsko niczym koń
    dorożkarski drogę.
    Nie bierzesz pod uwagę czy była to porządna i uczciwa firma, czy dobrze się
    w niej czułem, czy byłem godnie opłacany, czy nie były łamane prawa
    pracownicze itp., itd.
    A w ogóle to stosuje metodę dywersyfikacji dochodów i posiadania żelaznej
    rezerwy finansowej.
    Nie grozi mi w żadnym razie twój scenariusz.

    > Oczywiscie wspolpracowalbys z syndykiem, zeby wytknac szefowi jego
    > machlojki, a po cichu wynosilbys z zakladu srubki i wieszaki.
    Nie sądź innych podług siebie, nie każdy jest taki jak ty.
    Utopić gnoja - rzecz szlachetna. Topić dla zasady - niekoniecznie.

    PS. Mógłbyś wreszcie pisać jak normalny człowiek, czy za trudne?

    --
    Jotte