  • Data: 2008-11-19 18:38:39
    Temat: Re: Urlop za wolna sobotę
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:43e91c16-7ddb-47d9-afa6-e6ab9e4ed95c@n33g2000pr
    i.googlegroups.com...
    Ja bardzo przepraszam, nie chciałam spowodować żadnej wrogości.
    Zadałam 2 pytania które mnie nurtują bo niestety, pracodawca nie daje
    nam po takich szkoleniach żadnych certyfikatów ( czyli rzeczywistości
    jakby ich nie było, czego też nie mogę wykorzystać w CV), a ponad to
    jesteśmy do tych szkoleń zmuszani mimo że ja jeszcze studiuje zaocznie
    i muszę opuszczać zajęcie, które na prawdę są kierunkowe. Dam przykład
    Mam studia z zakresu zdrowia a szkolenia są z zakresu obsługi klienta
    i reklamy.... Tym akurat z tego co się orientuje powinien zajmować się
    manager. A co do zmuszania nas do wypisywania urlopów jest to
    notoryczne.

    Szanowna Pani Krystyno,
    jesli zalezy Pani na utrzymani stanowiska pracy, to powinna Pani poddac sie
    szkolenim, ktore Pani szef oferuje.
    Jesli Pani nie zalezy - to moze Pani zaczac z nim wojne prawna o swiadczenia
    gwarantowane przez KP.

    Gdybym ja byl Pani szefem, to wyrzucilbm Pania w trybie natychmiastowym (
    jakis paragraf by sie znalazl ).
    Polska jest biednym krajem, miedzy innymi dlatego, ze sekretarka w firmie
    trzyma na kolanach KP, zamiast myslec o wzroscie obrotow firmy.

    Pracownicy traktuja otrzymane miejsce pracy, jak gwarancje na utrzymane sie
    podczas studiow zaocznych.
    To jest patologia gospodarczo-spoleczna.

    Pozdrawiam i zycze sukcesow w studiowaniu.

    E-zop