  • Data: 2008-11-19 08:50:32
    Temat: Re: Urlop za wolna sobotę
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Ja bardzo przepraszam, nie chciałam spowodować żadnej wrogości.
    Zadałam 2 pytania które mnie nurtują bo niestety, pracodawca nie daje
    nam po takich szkoleniach żadnych certyfikatów ( czyli rzeczywistości
    jakby ich nie było, czego też nie mogę wykorzystać w CV), a ponad to
    jesteśmy do tych szkoleń zmuszani mimo że ja jeszcze studiuje zaocznie
    i muszę opuszczać zajęcie, które na prawdę są kierunkowe. Dam przykład
    Mam studia z zakresu zdrowia a szkolenia są z zakresu obsługi klienta
    i reklamy.... Tym akurat z tego co się orientuje powinien zajmować się
    manager. A co do zmuszania nas do wypisywania urlopów jest to
    notoryczne.