  • Data: 2008-11-20 10:18:21
    Temat: Re: Urlop za wolna sobotę
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Lis, 21:37, "e-zop" <e...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:5788240b-8fd9-43ba-a227-8464837e1b0a@
    l39g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
    > metodach leczniczych, poświęcał ten czas na naukę okładania cegły?? No
    > chyba że przyjmiemy, iż owa cegła będzie najlepszym środkiem
    > znieczulającym....( bramkowanie bólu ) .
    > Pozdrawiam.
    >
    > Czynny zawodowo i zaangazowany lekarz nie szkoli sie w robieniu na drutach.
    > Bierze udzial w szkoleniach oferowanych przez pracodawce a ponadto, w swoim
    > czasie wolnym podnosi swoje zawodowe kwalifikacje.
    >
    > Pani chcialaby miec gwarancje zatrudnienia bez odrobiny zaangazowania.
    > Jesli Pani na tej pracy nie zalezy to niech sie Pani zwolni i uwolni swojego

    Widocznie pan dalej nie rozumie co usiłuję powiedzieć. Bardzo chętnie
    korzystam z wszelkich szkoleń jeżeli dotyczą one bezpośrednio mojego
    kierunku. I proszę nie pisać iż nie angażuje się w swoją prace, jeżeli
    nawet pan mnie nie zna. Natomiast po raz kolejny nie odpowiedział pan
    na moje pytanie. Może jak napiszę dużymi literami, będzie pan wstanie.
    CZY PRZYSŁUGUJE MI DZIEŃ WOLNY, JEŻELI PRACODAWCA ORGANIZUJE
    SZKOLENIE W NIEDZIELĘ. A dlaczego pan tak zaciekle broni mojego szefa,
    nie zna pan go również. Mogłabym sie rozpisywac o wielu nie
    prawidłowościach, które raczej nie wpływały by na taka zaciekła walke
    o jego dobre imię. Natomiast wiem, że jest to domena waśnie prywatnych
    przedsiębiorców i pewnie pan należy do jednych z nich. Powiem tyle, od
    kąd pracuje w danej firmie zadko słyszy sie motywujące słowa. Ostatnio
    co usłyszeliśmy to tylko tyle iż jesteśmy bandą debili i dlatego owe
    szkolenia trzeba robić w niedzielę. Brak słów....