  • Data: 2008-11-18 21:01:38
    Temat: Re: Urlop za wolna sobotę
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gfv8f0$ba2$01$1@news.t-online.com e-zop
    <e...@o...pl> pisze:

    > Slusznie...kazdy madry wezmie udzial w darmowym szkoleniu, po to zeby
    > wzmocnic swoja sytuacje zawodowa, nawet, jesliby mial poswiecic jakas
    > wolna niedziele...
    A widzisz, teraz to inaczej brzmi.
    Oczywiście, że warto łyknąć wiedzę, szczególnie jak ją serwują za darmo,
    choćby i w wolny dzień.
    I nawet jeśli wydaje się w danym momencie niepotrzebna.
    Oczywiście może się zdarzyć, że prosta kalkulacja nakaże z tego zrezygnować,
    niemniej generalnie - zgoda.

    > Pracodawca i tak robi duzo:koszty, organizacja szkolenia, jego wlasny
    > czas...itd...
    Pracodawca to mi wisi brontozaurem, jak i ja jemu.

    --
    Jotte