  • Data: 2009-06-05 09:19:26
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy - slub
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zatrudnianie pracowników jest obowiązkowe?

    Ja tylko twierdze, ze obciazanie pracodawcow wszelkimi mozliwymi kosztami
    pracownika nie jest sprawiedliwe.

    Jak jakis madrala wpadl na pomysl aby dawac wolne np.z powodu choroby to
    powinien za to placic. W koncu po cos pracownik jest ubezpieczony. To jednak
    tak nie dziala. A na garb pracodawcy doklada sie jeszcze wiecej. To wszystko
    sie sumuje.

    Icek