  • Data: 2009-06-06 17:10:07
    Temat: Re: Urlop okolicznościowy - ślub
    Od: Melisa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > Ależ szanowna Koleżanko.
    >
    > Nikt z nas nie twierdził, że nie może być związku między żądaniem urlopu
    > okolicznościowego z okazji ślubu a ... ślubem. Żaden z tych przepisów
    > nie podaje jednak ile dni przed a ile po można go wykorzystać - ważne
    > jest jedynie powiązanie tych dwóch faktów. I im dłuższy odstęp od ślubu
    > tym trudniej go wykazać. :)

    Ale jest też nazwany "OKOLICZNOśCIOWYM" i wszystkie "mózgi"
    interpretujące przepisy K.P. zwracały na ten, jakże istotny szczegół,
    uwagę. Ja podałam przykład, który wyjaśniał, że w tym czasie pracownik
    nie miał obowiązku świadczenia pracy, gdyż przebywał np. na DłUGIM
    urlopie wypoczynkowym. A to był ( w moim zakładzie) najczęstszy powód
    odmowy udzielenia urlopu okolicznościowego na ślub. W przypadku
    narodzin "obowiązywał" 7-14 dniowy okres wykorzystania.
    --
    Mel