  • Data: 2009-06-06 20:17:16
    Temat: Re: Urlop okolicznościowy - ślub
    Od: Melisa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:

    > Użytkownik "Melisa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W Twojej pierwszej wypowiedzi? (bo o nią mi chodziło)
    > No cóż - są same sprzeczności :)
    > Dla przypomnienia - napisałaś:
    > "Urlop okolicznościowy jest na daną okoliczność (czy to ślub czy też
    > pogrzeb)i tylko może być udzielony wtedy, gdy w tym dniu masz obowiązek
    > świadczenia pracy. I za żadne dwa tygodnie, ani nawet za tydzień przed
    > lub po taki urlop nie przysługuje."
    > I to jest właśnie ta nieprawda :) Bo może być udzielony także w
    > późniejszym terminie.

    W późniejszym terminie - czyli nie w sobotę i niedzielę, bo wtedy był
    ślub i przyjęcie weselne,(a przecież nie było obowiązku świadczenia
    pracy), więc urlop okolicznościowy był przesuwany na np. poniedziałek i
    wtorek, kiedy był obowiązek świadczenia pracy.( aby odpocząć po nocy
    poślubnej.;-))) Czy to nie było w późniejszym terminie?

    I w tej interpretacji nie ma sprzeczności jeśli chodzi o KP., nieprawdaż?

    Chodziło mi szczególnie o tę wypowiedź: ("o ile załapie się na dany rok").
    Cytuję:
    "Wydaje mi się, że nie ma większego znaczenia, kiedy ktoś ten urlop
    wykorzysta (o ile załapie się na dany rok). Pracownikowi z zasady należą
    się 2 dni urlopu okolicznościowego związanego ze ślubem, ale równie
    dobrze może go wykorzystać miesiąc po ceremonii, bo np. dopiero wtedy
    jedzie w podróż poślubną". (Emka)