  • Data: 2009-06-06 18:27:03
    Temat: Re: Urlop okolicznościowy - ślub
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Melisa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h0ean9$49e$1@news.onet.pl...

    > No widzę, ale w mojej wypowiedzi nie ma sprzeczności;

    W Twojej pierwszej wypowiedzi? (bo o nią mi chodziło)
    No cóż - są same sprzeczności :)
    Dla przypomnienia - napisałaś:
    "Urlop okolicznościowy jest na daną okoliczność (czy to ślub czy też
    pogrzeb)i tylko może być udzielony wtedy, gdy w tym dniu masz obowiązek
    świadczenia pracy. I za żadne dwa tygodnie, ani nawet za tydzień przed
    lub po taki urlop nie przysługuje."
    I to jest właśnie ta nieprawda :) Bo może być udzielony także w późniejszym
    terminie.

    > Skoro nie ma ścisłej i jednoznacznej interpretacji w tym zakresie, należy
    > ustalić reguły "gry" i zawrzeć je w zakładowym regulaminie pracy, wtedy
    > nie będzie żadnych wątpliwości, w przeciwnym wypadku, trzeba każdorazowo
    > "naginać" je tak, aby "wilk był syty i owca cała";-)

    No i o to wszystkim chodziło, ale Ty na początku uważałaś inaczej.

    > Akurat ja to wszystko wiem, trzeba było tłumaczyć pytającemu.:-)

    Jasne. Wiesz. Zatem dlaczego nie napisałaś tego na początku?