    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uporczywe hałasowanie
    Date: Sun, 17 Aug 2003 18:00:39 +0200

    Kłaniam się, dnia sob 16. sierpnia 2003 22:06 ktoś podpisujący się jako
    Kinka napisał(a):

    > Sorry, ale to na pewno nie jest chamstwo...

    Nie! To jest wyjątkowe chamstwo.

    > każdy ma prawo do dobrych
    > warunków - dla Ciebie jest to sen od 4 nad ranem do którejś tam... dla
    > innych, być może ciężej pracujących w godzinach od rana do wieczora w dni
    > powszednie, przyjemnością byłoby pomieszkać w wyremontowanym mieszkaniu..

    Owszem, jeśli jednak robią to moim kosztem, to przyzwoitością jest
    zawiadomić

    > a wybacz walenie pneumatycznym nie należy ani do rzeczy przyjemnych ani
    > tanich - szczególnie jeśli uwzględnić dalszy tok robót ze ścianą, więc
    > gdyby sąsiad nie musiał tego robić to na pewno by tego nie robił...

    No i? Ile razy mam powtarzać, że nie chodzi o czynność, ale o powiadomienie
    wcześniej? Gdybym wiedział wcześniej, to bym inaczej ułożył sobie pracę
    itp.

    > szczególnie, że też pewnie chciałby w sobotę poleniuchować... ale jeśli
    > urlop wypoczynkowy chce wykorzystać na rzeczywisty wypoczynek to nie ma
    > innego wyjścia tylko remontować w dni dla siebie wolne.

    No oczywiście. A ja w owe dni wolne nie mam innego wyjścia jak cierpieć?
    Straciłem całą sobotę oraz niedzielę, kiedy odsypiałem brak snu w sobotę.

    > i przeprosi grzecznie...
    >
    > a jeśli nie zastanie wszystkich? ma zostawić kartkę z prośbą o kontakt?

    A po ***** ? Zostawić kartę z wiadomością. Ba! Niechby ją chociaż powiesił w
    jednym egzemplarzu na dole, na drzwiach. Takie to ciężkie?

    > czy też rozpocząć remont dopiero po skutecznym powiadomieniu wszystkich z
    > odpowiednim wyprzedzeniem i za ich zgodą?

    Przesadzasz... Wystarczająco skuteczne jest choćby powkładanie karteczki z
    zawiadomieniem w skrzynki na listy. 5 minut roboty, koszt 2zł... Albo
    powieszenie informacji na drzwiach wejściowych. Koszt i nakład pracy
    identyczny.

    > zbudzonym koszmarnym sześciogodzinnym łomotem.
    >
    > myślę, że nie jest, ale nie tylko Twoja przyjemność się liczy...

    No oczywiście. Ważniejsza jest przyjemność leniwego chama kującego cały
    dzień...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.