  • Data: 2003-08-18 21:10:15
    Temat: Re: Uporczywe hałasowanie
    Od: "Kinka" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bhqmgp$gvm$1@news.onet.pl...

    > Masz racje chłopie i nie przejmuj sie głupimi tekstami "kołchoźników",
    którzy jak widać nie maja
    > pojęcia o kulturalnym współmieszkaniu.
    > Jak ktoś mieszka jak bydło to cięzko mu zrozumieć takie "fanaberie"
    > Dla hałasowania znajdą każde wytłumaczenie, ale dla uprzedzenia o
    hałasowaniu żadnego.

    faktycznie...
    jakoś nie mam pojęcia o kulturze reprezentowanej przez Ciebie [cyt.
    "kołchoźników", "mieszka jak bydło"]
    poziom wrażliwości u wszystkich ludzi jest inny i wybacz, ale gdyby każdy
    przy wykonywaniu swojej pracy musiał uwzględniać owe "fanaberie" innych
    ludzi to nie rozpoczęlibyśmy nigdy swojej pracy...
    a poza tym to od kiedy sobota jest dniem wolnym od pracy? a może świętem? są
    tacy, którzy pracują właśnie w soboty a mają wolne np. we wtorek... czy mają
    prawo "burzyć się" że zakłóca im się spokój o 8 rano we wtorek, ich dzień
    wolny, hałasami w bloku?