  • Data: 2003-08-19 16:21:25
    Temat: Re: Uporczywe hałasowanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia wto 19. sierpnia 2003 08:10 ktoś podpisujący się jako mer
    napisał(a):

    > łokciami czy przesuwasz się mówiąc po drodze "przepraszam"? Ja gdy
    > ostatnio jechałem autobusem to tą drugą metodę stosowałem, ale to było już
    > pare lat temu. Czyżby tak się zmieniło?

    Niestety. Jak widać po ataku na mnie, teraz ludzie to po prostu chamy
    uważające ,,ch*j w d*pę sąsiadom, ja jestem panem w swoim mieszkaniu''.
    I wiesz, jeszcze bezczelnie łżą. Spytałem znajomych, którzy również
    popierają sąsiada chama stwierdzając, że ,,raz każdy może'', czy by byli
    zadowoleni, gdyby codziennie takie coś mieli, bo przecież sąsiadów jest np.
    35 w bloku i każdy sobie może wybrać jeden dzień na kucie młotem dziury w
    ścianie. Oni bezczelnie kłamiąc, odpowiadali, ze im to nie przeszkadza...

    A ja przecież nie mówię, żeby sąsiad nie kuł, żeby nie pracował, żeby w
    jakikolwiek sposób się ograniczał. Ja tylko namawiałem do zawiadomienia
    sąsiadów wcześniej, żeby jednak mogli się przygotować na dyskomfort.

    > Acha! Rozumiem! Przepraszać wypada tylko od święta.

    I to, patrząc na naszych rodaków, raczej od większego święta...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.