  • Data: 2003-08-17 20:05:29
    Temat: Re: Uporczywe hałasowanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia nie 17. sierpnia 2003 18:44 ktoś podpisujący się jako
    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Może po prostu jestem bardziej wyrozumiała?

    Nie. Może po prostu nie zostałaś zaatakowana całodziennym hałasem po 3
    godzinach snu.

    > Wydaje mi się, że poziom Twoich argumentów jest rozpaczliwie niski.

    To był złośliwy żart wynikający z Twojego niezrozumiałego ataku na mnie.

    > Dalej
    > niewyspany? Dla informacji - niemowlaki płaczą przecietnie 3.5h na dobę -
    > mój chyba tyle nie wyrabia w skali miesiaca. Skadinąd jestem przekonana ze
    > płacz niemowlaka za ścianą też by Cię pewnie doprowadzał do szewskiej
    > pasji?:-)

    Niewykluczone, mam bowiem alergię na dzieci.

    > W Twoim mniemaniu nie. Przecież sąsiad nie zapukał i nie zapytał mnie o
    > zgodę płaszcząc się na wycieraczce.

    Bredzisz. Nigdy nic takiego nie napisałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.