  • Data: 2003-08-17 15:31:41
    Temat: Re: Uporczywe hałasowanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia sob 16. sierpnia 2003 21:14 ktoś podpisujący się jako
    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > :PPP .Strasznie jestem ciekawa czy ty remontując mieszkanie obiegłeś
    > sąsiadów.

    Nie, bo nie remontowałem. Mieszkanie kupiłem gotowe i jedyne co robiłem, to
    tapetowanie, a to raczej nie jest hałaśliwe.

    > Tak się składa, że mam temat remontuacego sąsiada na bieżaco
    > bowiem mieszkanie bezposrednio pod moim jest od kilkunastu tygodni
    > poddawane generalnemu remontowi [poprzedni lokator został eksmitowany i
    > zostawił po sobie mieszkanie w takim stanie, że nie zdziwiłabym sie gdyby
    > konieczne było zrywanie tynków i podłóg] i jakoś mi ten hałas nie
    > przeszkadza

    No widzisz! Nie przeszkadza Ci! Jest więc widać mniej uciżliwy niż nagłe
    zaatakowanie młotem pneumatycznym.

    > a pewnie powinnam być przeczulona bo mam 4 miesięcznego
    > bobaska w domu.

    Właśnie dlatego. Jeśli ktoś wytrzymuje ciągłe wrzeszczenie dziecka, to mu i
    młot pneumatyczny niestraszny :-P

    > zgodę administracji na wyłączenie gazu na czas wymiany rur a administracja
    > powiadomiła innych lokatorów wieszajac kartkę,
    ~~~~~~~~~~~~

    A więc zostałaś POWIADOMIONA. Przecież po raz 100000 powtarzam, że nie
    jestem zły za remont, ale za niepowiadomienie o tym wcześniej.

    > akurat nie korzystam:-)) Generalnie więc - zamiast pieniaczyć to może
    > odrobinę
    > wyrozumiałości? :-))

    Ależ oczywiście. Jak sąsiad przyszedł i chciał postawić szafy w poprzek
    korytarza, to się zgodziłem, choć poprzedni lokator się stawiał. Ale
    siąsiad przyszedł i poprosił. Również w tym przypadku bym nie miał nic
    przeciwko, niech sobie kuje. Ale wystarczyło powiadomić, bo to NIC nie
    kosztuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.