  • Data: 2003-08-19 16:16:44
    Temat: Re: Uporczywe hałasowanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia wto 19. sierpnia 2003 00:56 ktoś podpisujący się jako
    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I bardzo mnie to cieszy bo jest szansa ze linia upierdliwców skończy się
    > na Tobie*

    Niestety Twoja się rozwija, a to jest jeszcze gorsze. Ja jedynie marudzę, a
    Ty, jak część osób wie, jesteś szkodliwa społecznie.

    > * to złośliwa uwaga, która mam nadzieję dopasowała sie idealnie do poziomu
    > dyskusji, który narzuciłes.

    Nie dasz rady tak wysoko podskoczyć.
    Tak, wiem, jestem wyjątkowo chamski. Tak, mam powody.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.