  • Data: 2003-08-18 19:03:48
    Temat: Re: Uporczywe hałasowanie
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jasne. Lepiej żeby jeden cham rozbijał życie częsci osób, czego można
    > uniknąć jednym prostym i nic nie kosztującym zawiadomieniem.

    I to juz jest powrot do poczatku dyskusji. .....
    Mam nadzieje, ze sasiad juz Ci nie dokucza, wszelkie moraly ludzie zli
    przeczytali i moze sie do nich dostosuja.....
    Nie pozostaje mi nic innego jak zyczyc powodzenia w przyszlosci (bo w kazdej
    dziedzinie prawa mamy jakas luke lub cos niezapisanego dla wszystkich
    zainteresowanych).
    Pozdrawiam
    Magda