  • Data: 2003-08-19 06:10:06
    Temat: Re: Uporczywe hałasowanie
    Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > faktycznie...
    > jakoś nie mam pojęcia o kulturze reprezentowanej przez Ciebie [cyt.
    > "kołchoźników", "mieszka jak bydło"]

    Widze, że nie masz pojęcia.

    > poziom wrażliwości u wszystkich ludzi jest inny i wybacz, ale gdyby każdy
    > przy wykonywaniu swojej pracy musiał uwzględniać owe "fanaberie" innych
    > ludzi to nie rozpoczęlibyśmy nigdy swojej pracy...

    Wątpie czy zrozumiesz (lub przyznasz się, że zrozumiałaś), ale spróbuje jeszcze raz.
    Wyobraź sobie, że jedziesz zatłoczonym autobusem/tramwajem i musisz przedostać się do
    wyjścia.
    Idziesz jak taran rozpychając ludzi łokciami czy przesuwasz się mówiąc po drodze
    "przepraszam"?
    Ja gdy ostatnio jechałem autobusem to tą drugą metodę stosowałem, ale to było już
    pare lat temu.
    Czyżby tak się zmieniło?

    > a poza tym to od kiedy sobota jest dniem wolnym od pracy? a może świętem? są
    > tacy, którzy pracują właśnie w soboty a mają wolne np. we wtorek... czy mają
    > prawo "burzyć się" że zakłóca im się spokój o 8 rano we wtorek, ich dzień
    > wolny, hałasami w bloku?

    Acha! Rozumiem! Przepraszać wypada tylko od święta.

    mer