  • Data: 2003-08-17 16:02:25
    Temat: Re: Uporczywe hałasowanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia sob 16. sierpnia 2003 22:06 ktoś podpisujący się jako
    Wojciech napisał(a):

    > teoretycznie jest art 144 k.c.
    > i przy jego naruszeniu można stosować Art 222 par. 2 k.c.
    > (niejaki Rudnicki popełnił na ten temat pracę)
    >
    > tak czy inaczej musiałbym być bardzo mocno zdesperowany, żeby pójść
    > tą drogą.

    Nie mówię, że będę oskarżał. Po prostu zastanawiałem się nad tym, czy prawo
    nie narzuca jakiegoś obowiązku wcześniejszego zawiadomienia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.