eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał › Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał
    From: addos <addos2@interia_tegoniema_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już
    podpisał
    Date: Fri, 09 Nov 2007 13:14:31 +0100

    Może poprawię się, bo po przeczytaniu wszystkich dotychczasowych
    odpowiedzi zauważyłem więcej niz powinienem.

    Jest jeszcze w innym miejscu drugie (puste) pole zatytułowane:
    PODPIS I PIECZĄTKA ZAMAWIAJĄCEGO

    Ale jest też to, o którym wspomniałem wcześniej:
    ZAAKCEPTOWANE PRZEZ (oświadczam, że jestem upoważniony(a) do
    podejmowania zobowiązań w imieniu i na rzecz zamawiającego):
    ---tutaj moje imię i nazwisko wpisane ręcznie---

    Jest tutaj obok jeszcze dodatkowe pole: DATA PODPISANIA UMOWY: ---tutaj
    data---
    Data ta jest datą wypełnienia tego dokumentu przez pracownika tej firmy.

    CZYLI JEDYNE CZEGO NA TYM DOKUMENCIE BRAKUJE TO MOJEGO PODPISU.

    Jak mam rozumieć pole: "ZAAKCEPTOWANE PRZEZ" ? Jeżeli ja to miałem
    zaakceptować, to ja też powinienem to podpisać.

    Czym się w takim razie różni każde z tych pól do podpisu?
    Chyba, że akceptacja treści samego ogłoszenia to jedno, a akceptacja umowy
    to drugie .... poprawcie mnie, jeśli sie mylę.
    Czy bez ręcznie podpisanego dokumentu na papierze (z notariuszem lub bez)
    może ktoś twierdzić, że jest przez mnie upowazniony?

    Co do któregoś wczesniejszego pytania o mojego wysłanego maila: wysyłałem
    go i ten fakt pamiętam. Gorzej z treścią - to mój błąd!!!