eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał › Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał
  • Data: 2007-11-09 13:29:59
    Temat: Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał
    Od: addos <addos2@interia_tegoniema_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaakceptowane, czyli że zapoznałeś się i wyraziłeś zgodę - np. w mailu.

    > "Zaakceptowane przez" to informacja, kto zaakceptował, tak jak wpisane
    > "umowa została zawarta przez..."

    > Mogłeś zawrzeć umowę nie poprzez jej podpisanie, ale to już jest problem
    > eniro (?) jak to chciałby udowodnić przed sądem.

    > Do niektórych spraw można być upoważnionym ustnie. Poza tym w Twojej
    > umowie nikt się nie podpisał jako fałszywy pełnomocnik.

    > Tak jak wspomniałem - podpis nie jest jedyną możliwością zawarcia umowy.
    > Ale jest najlepszy ze względów dowodowych.

    OK. To w takim razie, skoro umowę można zawrzeć np. ustnie lub mailem to
    po dostałem to na piśmie?
    Jedno dla mnie wyklucza drugie.

    Jeżeli wg tej firmy wystarczył mój mail do zawarcia umowy i na tym chcą
    bazować, to po co dokument?
    Nie mogli poprzestać na mailu i w razie czego na niego się powoływać?