eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał › Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał
  • Data: 2007-11-10 10:02:18
    Temat: Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    addos napisał(a):

    > Chyba musieli to odkręcać, bo osoby były oburzone takim postepowaniem

    Nadal tak postępują. Oburzenie dotyczyło tego, że w tej telefonicznej
    umowie niekiedy nie wspominali o wszystkich warunkach.

    > No i właśnie nikt od nich nie był ... więc skąd taka informacja na
    > przysłanej mi umowie?

    Jaka informacja? Nikt przecież nie podpisał sie za Ciebie jako
    pełnomocnik.

    > Można z tym poniekąd polemizować. Bez paragonu lub faktury nie dojdziesz
    > w razie czego swoich praw... bo jak?

    Paragon bardzo ułatwia dochodzenie praw, ale można też sięgnąć do
    innych dowodów: np. zeznań świadków, czy też wydruku aukcji z allegro ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz