  • Data: 2006-12-15 04:00:35
    Temat: Re: Tlumaczenie przysiegle z bledami OT
    Od: BOP <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    >To jest zawsze dobry argument i świetna retoryka, tyle że nie wiem
    >dlaczego przyjmujesz fakt Twojego zagranicznego doświadczenia za taki
    >wyjątkowy a opinie wypowiadających się w tym wątku osób oparte na
    >doświadczeniach wyniesionych z kiepskich podręczników.
    marcinie czepiasz sie, ponownie wykazujesz te dosc toksyczna tendencje
    do insynuowania. nie wiem, czy oczekujesz jakiejs netowej awanturki?
    (mam nadzieje ze nie)
    a gdzie domniemanie niewinnosci? ;)

    odpowiem by zakonczyc temat i cie troche rozczarowac.
    nie widze miejsca w ktorym wskazuje na to, ze grupowicze korzystaja z
    kiepskich podrecznikow.

    "o wyjatkowosci doswiadczneia" rowniez nigdzie nie pisalem, natomiast
    jest dla mnie ono bardzo cenne. majac kontakt z jezykiem kilkanascie
    godzin /24 (roznica jest oczywista). mam swiadomosc ze jest wiele osob
    ktore posiadaja te sposobnosc, wiec nie mam pojecia o jakiej
    "wyjatkowosci doswiadczenia" piszesz . SAVY?

    odpowiedzi z urzedu jeszcze nie otrzymalem, gdy otrzymam, to bede
    bogatszy o kolejny zwrot lub nie i wybacz wylacznie to bedzie dla mnie
    konkretem - naturalna nauka jezyka bardzo mi odpowiada.

    tyle na temat odpowiedzialnosci prawnej ;)

    pozdr
    Piotrek