  • Data: 2006-12-15 11:56:07
    Temat: Re: Tlumaczenie przysiegle z bledami
    Od: BOP <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    >Mentorski ton Cię widzę nie opuszcza. Serio, skorzystaj z rady, pozwij
    widzisz, mnie interesowala odpowiedzialnosc prawna - tego dotyczylo
    pytanie, ty chcesz bym go pozywal. jak dla mnie jest dluga droga od
    znajomosci konsekwencji do skaldania pozwo, ktory jest imho
    ostatecznoscia (w przypadku gdy strony nie uzyskaja konsensusu).
    wybacz nie skorzystam z twoich rad, szczegolnie tych o ktore nie
    prosilem

    pozdr
    Piotrek