  • Data: 2010-08-24 18:10:46
    Temat: Re: Tesciowa, synowa, wnuczki i mieszkanie.
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-24 19:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mogą.
    > Np. na drodze sądowej.

    Jeśli umowa w formie aktu notarialnego to często jest zapis o egzekucji
    z aktu. Sąd nie będzie potrzebny.
    > I sprzedająca będzie udowadniać, że do dnia przyrzeczonego opróżnienia lokalu lokal
    byłby opróżniony.
    Jasne, oraz to że namalowałaby im jeszcze obraz, wymieniła rury oraz
    elektrykę. Nie rozśmieszaj mniej. Po to jest umowa przedwstępna żeby
    zawrzeć w niej *wiążące* warunki *konieczne* do podpisania umowy
    przyrzeczonej. Nie wypełniono- nie wywiązano się z umowy. Koniec i kropka.
    > A podwójny zadatek byłby sprzeczny z zasadami współżycia społecznego.
    Tak to ustalił prawodawca w KC i jeśli ktoś to zaakceptował podpisując
    umowę to może już tylko sobie udowadniać, że jednak nie jest całkiem ...
    nierozsądny zobowiązując się do czegoś,czego nie był w stanie zrealizować.
    > Chyba, że kupująca UDOWODNI przed sądem poniesioną stratę.
    Nie musi. Ma to zagwarantowane prawnie.

    To moja ostatnia odpowiedź zanim się nie nauczysz poprawnie wysyłać postów.

    --
    MZ