  • Data: 2010-08-24 21:37:39
    Temat: Re: Tesciowa, synowa, wnuczki i mieszkanie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MZ pisze:

    > To idąc takim tokiem myślenia należy po prostu szukać mieszkań, których
    > właściciele np. wyjeżdżają na dłuższy czas, włamać się tam i wymienić
    > zamki a policji jak przyjedzie (jeśli przyjedzie, oni się nie spieszą)
    > powiedzieć że się właśnie wprowadziło ?:) Bo do tego sprowadza się
    > zajmowanie lokalu bez tytułu prawnego. Nie no proszę Cię ... Właśnie

    Zamieszkiwanie bez umowy/pisemnej umowy to dla ciebie to samo, co
    włamanie? I ty się dziwisz, jak ci piszę, że bredzisz...

    > zlikwidowałeś pojęcie "dziki lokator". Poza tym właśnie sprzedałeś

    Nie ma i nigdy nie było takiego pojęcia. Przynajmniej w przepisach.

    > patent wszelkim złośliwcom - jeśli podpadł Ci wynajmujący to na
    > odchodnym nie zapomnij postawić okolicznym żulkom kilka win, zebrać ich
    > dowody osobiste i zameldować ich w opuszczanym lokalu. Wg Ciebie
    > przecież można, a właściciel będzie ich potem szukać do us... śmierci, a
    > przynajmniej kilka miesięcy zajmie mu wymeldowanie administracyjne. No
    > chyba że któryś żulek postanowi jednak zamieszkać tam, zawsze możesz
    > spytać i zostawić mu dorobiony komplet kluczy. Będzie wg Ciebie nie do
    > ruszenia.

    Przepraszam bardzo, ale to ty jesteś wyznawcą teorii, że meldunek ==
    tytuł prawny.

    > Tzn co, jestem tu i teraz to znaczy że jestem lokatorem? Patrz wyżej.

    Pomyśl. Jeśli potrafisz.

    > No..może nie gwałcicielem:)

    Dlaczego nie?

    > Znaczy mam wyrwać urzędniczce? Wniosek o wymeldowanie, który sąd sobie w

    Spróbuj. Może pójdziesz siedzieć i problem wykwaterowania lokatora
    przestanie być dla ciebie taki pilny ;->

    > razie czego bez łaski wyciągnie, wystarczy, ale po co właściwie.
    > Mieszkanie jest puste i tyle.

    To jest puste, czy ktoś w nim nadal mieszka - zdecyduj się na coś.

    > Jeśli w omawianym przypadku teściowa:
    > 1. przekonałaby jakoś kupującego, że dostanie pusty lokal bez lokatorów
    > do dnia... jeśli podpisze umowę przyrzeczoną
    > 2. zabrała dowód synowej (ta akcja śmierdzi),

    Wykroczenie albo nawet przestępstwo.

    > wymeldowałaby jako
    > właściciel siebie i całą resztę,

    Przestępstwo jak cholera - zakładam, że synowa nie jest
    ubezwłasnowolniona z teściową jako prawną opiekunką.

    > zapakowała wszystkie graty na meblowóz
    > i przeprowadziła siebie i synową z dziećmi do nowych mieszkań, które w
    > międzyczasie by nabyła

    I kolejne przestępstwo.

    > 3. wychodząc ze starego mieszkania zmieniłaby zamki i dała klucze
    > kupującemu który czekałby tam na nią
    > 4. zebrała sąsiadów i ogłosiła wszem i wobec że właśnie się wszyscy
    > wyprowadzają a od dziś mieszkają tu państwo X stojący obok

    I jeszcze dała im w łapę za fałszywe zeznania?

    I odsiadka.