  • Data: 2010-08-25 06:16:38
    Temat: Re: Tesciowa, synowa, wnuczki i mieszkanie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.08.2010 01:07, MZ pisze:

    > Powoli. Ja tylko stwierdzam, na podstawie tego co napisał kolega
    > Andrzej, że skoro cyt

    Awanturujesz się o meldunek twierdząc, że daje lokatorowi jakieś
    dodatkowe prawa, "chroni go" przed wyrzuceniem ot tak za kołnierz i za
    drzwi.

    > "Jak również mógł go zameldować najemca, podnajemca najemcy, a nawet
    > małżonek tego podnajemcy."

    Bo mógł.

    > to w tym przejaskrawnionym przykładzie niezadowolony najemca może sobie
    > zameldować w mieszkaniu które za parę dni opuści dowolną osobę/grupę
    > osób. Skoro do zameldowania osoby wg kolegi Andrzeja nie potrzebny jest
    > żaden tytuł prawny którym ta meldowana osoba dysponuje, to czemu nie? A
    > potem właściciel będzie się szarpać z wymeldowaniem tych osób na drodze
    > administracyjnej. Na szczęście ustawa na którą się powołuje ma zapisane
    > co innego (art.9.2)

    Rusz wreszcie swoją leniwą dupę i zapoznaj się z AKTUALNĄ ustawą.

    Ustęp 2 od dawna nie obowiązuje. Zapoznaj się z 2a i 2b (szczególnie
    polecam 2b, który dosłownie oznajmia, że meldunek służy _wyłącznie_ do
    ewidencji ludności).

    > Mam nadzieję że wyjaśniłem.

    Że nie znasz przepisów, o których dyskutujesz? Owszem.