eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTele-2 › Re: Tele-2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "olo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tele-2
    Date: Tue, 30 Sep 2008 13:39:17 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <gbt3js$7ru$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gbsv4s$40k$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbsvt7$486$1@news.onet.pl>
    <gbt0q7$5ee$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt0hq$486$4@news.onet.pl>
    <gbt1fg$624$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt1ce$9rj$1@news.onet.pl>
    <gbt1vo$ovf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gbt287$d89$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: hkd98.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1222775228 8062 79.188.3.98 (30 Sep 2008 11:47:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Sep 2008 11:47:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:555800
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz"
    >>
    >>>> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(
    >>>
    >>> Jakiej usługi dotyczy umowa?
    >>>
    >> Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA.
    >
    >
    > Tutaj zatem mamy dwumiesięczny okres wypowiedzenia.
    >
    tylko z zastrzeżeniem:
    4. W przypadku wyboru przez Klienta opcji Umowy lojalnościowej, Klient
    zobowiązuje się nie rozwiązywać Umowy w terminie 24 albo 36 miesięcy (w
    zależności od wybranej przez Klienta opcji) od dnia Aktywacji Usługi ADSL,
    tj. dnia wskazanego w §4 ust. 4 (bądź § 3 ust. 4) niniejszej Umowy (Okres
    lojalnościowy), pod rygorem skutków opisanych w ust. 6 poniżej.
    i pkt.6
    6. W przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez Klienta lub przez
    TELE2 z winy Klienta przed upływem Okresu lojalnościowego, TELE2 uprawniona
    będzie do obciążenia Klienta opłatą w wysokości stanowiącej równowartość
    wszystkich przyznanych Klientowi ulg. TELE2 uprawniona będzie również do
    obciążenia Klienta karą umowną z tytułu rozwiązania umowy oddania Zestawu
    Instalacyjnego do używania, w wysokości stanowiącej sumę rat pozostałych do
    zapłaty z powyższego tytułu do końca Okresu lojalnościowego.

    > Co do rozwiązania umowy z powodu nieświadczenia usług, to trudno mi się
    > wypowiedzieć. Jakie terminy realizacji usługi były obiecywane? Sporo tutaj
    > zależy od drugiej strony, czyli TP.
    >
    Takie też zastrzeżenia umieszcza Tele2, że nie wszystko od nich zależy.
    Tylko obecny status umowy jest taki że umowa zostałą zawarta, usługi nie są
    i nie wiadomo czy będą świadczone. Mam spore wątpliwości czy na łączach TP
    SA uda się Tele2 osiągnąć 6 Mb, skoro nie udało się to TP SA.
    Tak z ciekawości, gdybym cofnął pełnomocnictwo do wypowiedzenia poprzez
    Tele2 w moim imieniu umowy TP SA i nie wypowiadał umowy z Tele 2 umowa po
    36 miesiącach powinna powędrować do kosza ?

    pzdr
    olo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1