  • Data: 2008-09-30 13:16:31
    Temat: Re: Tele-2
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Ale to jest Twój problem, że tracisz prawo do lokalu.

    Problem mój ale chyba nie moja wina, umowa mówi o winie klienta.

    > Niekiedy możesz przenieść numer gdzieś indziej.

    Można czasami faktycznie.

    > Kara w umowie promocyjnej wynika z tego, że coś od operatora dostajesz
    > (tańsze opłaty, tudzież drukarkę :) i w przypadku wcześniejszego
    > rozwiązania umowy musisz wyrównać "straty".

    Na razie nie dostałem nic oprócz obietnic. Ponioszę też wyższe opłaty na
    rzecz TPSA.
    Uważam też że Tele2 i tak nie zdoła się wywiązac z określonej w umowie
    przepływności łącz - 6 Mb/s.
    [...]
    4. W przypadku braku możliwości technicznych świadczenia wyłącznie Usług
    Internetowych, bądź też braku możliwości świadczenia Usługi z prędkością
    wybraną przez Klienta, TELE2 poinformuje Klienta o tym fakcie. TELE2 może
    wówczas zaproponować Klientowi dalsze świadczenie wyłącznie Usług
    Telefonicznych według wybranego przez Klienta cennika Usług Telefonicznych,
    bądź też świadczenie Usługi ADSL z niższą prędkością (o ile będzie dostępna
    w ramach Cennika Oferty), po cenach odpowiadających tej prędkości. W
    przypadku braku uzgodnienia z Klientem dalszego świadczenia Usług w
    zmienionym zakresie w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta przez
    TELE2 o braku możliwości technicznych świadczenia zamówionej Usługi ADSL,
    Umowa o świadczenie Usług wygasa.
    [...]

    Wygląda że oprócz "kary" w postaci zwrotu nieotrzymanych bonusów Tele2
    zastrzegło:

    [...]
    TELE2 uprawniona będzie również do obciążenia Klienta karą umowną z tytułu
    rozwiązania umowy oddania Zestawu Instalacyjnego do używania, w wysokości
    stanowiącej sumę rat pozostałych do zapłaty z powyższego tytułu do końca
    Okresu lojalnościowego.
    [...]

    Tylko zestawu nie otrzymałem i ten akapit chyba dotyczy tylko opłat za
    zestaw.
    Jeżeli tak jest to sankcje są do przyjęcia :)

    pzdr
    olo