  • Data: 2008-10-01 08:30:47
    Temat: Re: Tele-2
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Podpisując umowę na czas określony, musisz ponosić ryzyko tego, że
    > wcześniej się wyprowadzisz, niż się skończy umowa. Operator przez to daje
    > Ci pewne upusty i prezenty. Ewentualna kara umowna ma na celu jedynie
    > wyrównanie strat po stronie operatora.
    >
    > Jeśli nie jesteś pewien pewności wynajmowanego lokalu, względnie jeśli
    > nie chcesz ponosić tego ryzyka, możesz podpisać umowę na zasadach
    > ogólnych, tudzież w ogóle nie podpisywać.
    >
    > Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że nie będziesz spłacać raty za
    > lodówkę, ponieważ się wyprowadzasz i nie masz jej gdzie zabrać.

    Analogia nie jest do końca prawdziwa ponieważ łącze TPSA, na dodatek takie
    na którym operator Tele2 ma fizyczną możliwość dostarczania swoich usług
    jest przenaszalne w ograniczonym zakresie, w przeciwieństwie do lodówki. Po
    za tym płacąc za lodówkę płacę za środek trwały który staje się moją
    własnością. Tele2 płacę za świadczenie usług a wskutek rozwiązania umowy
    poprzez wynajnującego, tracę możliwość korzystania z nich. Nie uzyskałem
    jeszcze ani żadnego bonusu od operatora, ani nawet to świadczenie się nie
    rozpoczęło. Gdybym był beneficjentem to zgodnie z umową benefaktor ma prawo
    do zwrotu bonusów.

    pzdr
    olo