  • Data: 2008-09-30 12:17:28
    Temat: Re: Tele-2
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    olo pisze:
> [...]
    > Jeśli podałeś nr komórkowy, będziemy na bieżąco informować Cię o statusie
    > Twojego zamówienia (przez SMS).
    > - Po 3 tygodniach od podpisania umowy (około12-08-2008) prześlemy Ci modem
    > lub login i hasło, jeśli nie zamawiałeś modemu. Dzięki instrukcji sam z
    > łatwością zainstalujesz nasz Internet. Usługa będzie dostępna zaraz po
    > zakończeniu instalacji.
    > - 2-3 dni później (około 15-08-2008) zmieni się Twój abonament telefoniczny.
    > Od tej chwili będziesz mógł korzystać z darmowych godzin wliczonych w

    To dziwne, od 29-07 do 15-08 nie jest nawet miesiąc wypowiedzenia.

    Zwróć uwagę, że jeśli umowę podpisałeś 29-07, to można założyć, że
    pismo rozwiązujące umowę z TP dotarło do nich na początku sierpnia. Tym
    samym okres wypowiedzenia umowy z TP upływa właśnie dziś (30 IX) -
    regulamin mówi, że umowa jest rozwiązywana z miesięcznym terminem
    wypowiedzenia ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego,
    zwykle okresem rozliczeniowym (przynajmniej u mnie) jest miesiąc
    kalendarzowy.

    Pomijając zatem obietnice, z punktu prawa wszystko jest w terminie.

    > Przedstawione terminy są orientacyjne i mogą wydłużyć się w przypadku
    > problemów z doręczeniem przesyłek.
    > [...]

    > zrealizowane zostało tylko dostarczenie i na nieszczęście podpisanie umowy.
    >
    > Łącze jest w wynajmowanym lokalu, jeżeli wynajmujący wypowie mi umowę to
    > chyba będę mógł wypowiedzieć umowę w zwykłym w trybie ?

    Z pewnością nie, to by było zbyt proste :)

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz