  • Data: 2008-09-30 12:07:35
    Temat: Re: Tele-2
    Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > A ile już czekasz na rozpoczęcie usługi? Pamiętaj, że samo wypowiedzenie
    > umowy w TP trwa miesiąc kalendarzowy, więc w skrajnym przypadku może to
    > trwać ponad 2 miesiące od podpisania umowy z tele2 (kilka dni na wysłanie
    > pisma z rozwiązaniem + miesiąc + 29 dni wypowiedzenia).

    Z szumnych zapowiedzi:
    [...]
    Informacje o terminach realizacji zamówienia:
    - Za tydzień (około 29-07-2008) kurier dostarczy Ci gotową umowę do podpisu.
    Jeśli podałeś nr komórkowy, będziemy na bieżąco informować Cię o statusie
    Twojego zamówienia (przez SMS).
    - Po 3 tygodniach od podpisania umowy (około12-08-2008) prześlemy Ci modem
    lub login i hasło, jeśli nie zamawiałeś modemu. Dzięki instrukcji sam z
    łatwością zainstalujesz nasz Internet. Usługa będzie dostępna zaraz po
    zakończeniu instalacji.
    - 2-3 dni później (około 15-08-2008) zmieni się Twój abonament telefoniczny.
    Od tej chwili będziesz mógł korzystać z darmowych godzin wliczonych w
    abonament.
    Przedstawione terminy są orientacyjne i mogą wydłużyć się w przypadku
    problemów z doręczeniem przesyłek.
    [...]
    zrealizowane zostało tylko dostarczenie i na nieszczęście podpisanie umowy.

    Łącze jest w wynajmowanym lokalu, jeżeli wynajmujący wypowie mi umowę to
    chyba będę mógł wypowiedzieć umowę w zwykłym w trybie ?

    pzdr
    olo