  • Data: 2008-10-01 08:01:55
    Temat: Re: Tele-2
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    olo pisze:

    > Jeżeli ja się przeprowadzam i ja wypowiadam umowę najmu to oczywiście moja
    > "wina", jeżeli jednak mnie poproszono o przeprowadzkę to mam wątpliwości.

    Podpisując umowę na czas określony, musisz ponosić ryzyko tego, że
    wcześniej się wyprowadzisz, niż się skończy umowa. Operator przez to
    daje Ci pewne upusty i prezenty. Ewentualna kara umowna ma na celu
    jedynie wyrównanie strat po stronie operatora.

    Jeśli nie jesteś pewien pewności wynajmowanego lokalu, względnie
    jeśli nie chcesz ponosić tego ryzyka, możesz podpisać umowę na zasadach
    ogólnych, tudzież w ogóle nie podpisywać.

    Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że nie będziesz spłacać raty za
    lodówkę, ponieważ się wyprowadzasz i nie masz jej gdzie zabrać. To jest
    Twój problem, a nie operatora/sprzedawcy. Nie ma obowiązku zawierania
    umów terminowych.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz