-
1. Data: 2008-09-30 10:23:01
Temat: Tele-2
Od: "olo" <o...@o...pl>
Witam,
Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich harmonogramem
wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się zaczepić
:(
pzdr
olo
-
2. Data: 2008-09-30 10:43:56
Temat: Re: Tele-2
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
olo pisze:
> Witam,
>
> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich harmonogramem
> wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się zaczepić
> :(
Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na
telefon, to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy
(par. 7)
--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
-
3. Data: 2008-09-30 10:51:26
Temat: Re: Tele-2
Od: "olo" <o...@o...pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gbsvt7$486$1@news.onet.pl...
>>
>> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
>> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich
>> harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
>> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się
>> zaczepić :(
>
>
> Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na telefon,
> to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy (par. 7)
>
Raczej chodzi o to że usługi z tej umowy nie zaczęły być realizowane, ta
umowa nie weszła w życie a Tele2 ma już prawie 2 miesięczny poślizg w
realizowaniu jej w zapowiedzianym trybie. Dodatkowo zero powiadomień o
ewentualnych powodach tego stanu rzeczy. Nie chcę czekać kolejnych kilku
miesięcy, znalazłem innego dostawcę usług.
pzdr
olo
-
4. Data: 2008-09-30 10:54:54
Temat: Re: Tele-2
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
olo pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:gbsvt7$486$1@news.onet.pl...
>>> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
>>> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich
>>> harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
>>> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się
>>> zaczepić :(
>>
>> Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na telefon,
>> to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy (par. 7)
>>
> Raczej chodzi o to że usługi z tej umowy nie zaczęły być realizowane, ta
> umowa nie weszła w życie a Tele2 ma już prawie 2 miesięczny poślizg w
> realizowaniu jej w zapowiedzianym trybie. Dodatkowo zero powiadomień o
> ewentualnych powodach tego stanu rzeczy. Nie chcę czekać kolejnych kilku
> miesięcy, znalazłem innego dostawcę usług.
Tak czy siak umowę możesz wypowiedzieć w normalnym trybie. Umowa
weszła w życie z dniem zawarcia, a umowę zawiera się przez telefon z
telemarketerem, tudzież pisemnie z jakimś przedstawicielem.
--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
-
5. Data: 2008-09-30 11:02:48
Temat: Re: Tele-2
Od: "olo" <o...@o...pl>
Użytkownik "Liwiusz"
>
>>>> Proszę o poradę prawną jak skutecznie wypowiedzieć umowę z Tele-2.
>>>> Umowę podpisałem 29.07 br. i był to jedyny krok zgodny z ich
>>>> harmonogramem wdrażania podłączenia i realizacji tejże umowy.
>>>> W treści samej umowy nie widzę żadnego punktu o który możnaby się
>>>> zaczepić :(
>>>
>>> Poszukaj w regulaminie. Na przykład jeśli chodzi o regulamin na
>>> telefon, to okres wypowiedzenia wynosi jeden pełny miesiąc kalendarzowy
>>> (par. 7)
>>>
>> Raczej chodzi o to że usługi z tej umowy nie zaczęły być realizowane, ta
>> umowa nie weszła w życie a Tele2 ma już prawie 2 miesięczny poślizg w
>> realizowaniu jej w zapowiedzianym trybie. Dodatkowo zero powiadomień o
>> ewentualnych powodach tego stanu rzeczy. Nie chcę czekać kolejnych kilku
>> miesięcy, znalazłem innego dostawcę usług.
>
>
> Tak czy siak umowę możesz wypowiedzieć w normalnym trybie. Umowa weszła
> w życie z dniem zawarcia, a umowę zawiera się przez telefon z
> telemarketerem, tudzież pisemnie z jakimś przedstawicielem.
>
Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(
pzdr
olo
-
6. Data: 2008-09-30 11:09:06
Temat: Re: Tele-2
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
olo pisze:
> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(
Jakiej usługi dotyczy umowa?
--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
-
7. Data: 2008-09-30 11:17:43
Temat: Re: Tele-2
Od: "olo" <o...@o...pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gbt1ce$9rj$1@news.onet.pl...
> olo pisze:
>
>> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(
>
>
> Jakiej usługi dotyczy umowa?
>
Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA.
pzdr
olo
-
8. Data: 2008-09-30 11:23:55
Temat: Re: Tele-2
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
olo pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:gbt1ce$9rj$1@news.onet.pl...
>> olo pisze:
>>
>>> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(
>>
>> Jakiej usługi dotyczy umowa?
>>
> Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA.
Tutaj zatem mamy dwumiesięczny okres wypowiedzenia. Co do rozwiązania
umowy z powodu nieświadczenia usług, to trudno mi się wypowiedzieć.
Jakie terminy realizacji usługi były obiecywane? Sporo tutaj zależy od
drugiej strony, czyli TP.
--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl
-
9. Data: 2008-09-30 11:39:17
Temat: Re: Tele-2
Od: "olo" <o...@o...pl>
Użytkownik "Liwiusz"
>>
>>>> Nie bardzo, bo to umowa w wersji z okresem lojalnościowym :(
>>>
>>> Jakiej usługi dotyczy umowa?
>>>
>> Pełnego, telefon, internet i preselekcja na liniach TP SA.
>
>
> Tutaj zatem mamy dwumiesięczny okres wypowiedzenia.
>
tylko z zastrzeżeniem:
4. W przypadku wyboru przez Klienta opcji Umowy lojalnościowej, Klient
zobowiązuje się nie rozwiązywać Umowy w terminie 24 albo 36 miesięcy (w
zależności od wybranej przez Klienta opcji) od dnia Aktywacji Usługi ADSL,
tj. dnia wskazanego w §4 ust. 4 (bądź § 3 ust. 4) niniejszej Umowy (Okres
lojalnościowy), pod rygorem skutków opisanych w ust. 6 poniżej.
i pkt.6
6. W przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez Klienta lub przez
TELE2 z winy Klienta przed upływem Okresu lojalnościowego, TELE2 uprawniona
będzie do obciążenia Klienta opłatą w wysokości stanowiącej równowartość
wszystkich przyznanych Klientowi ulg. TELE2 uprawniona będzie również do
obciążenia Klienta karą umowną z tytułu rozwiązania umowy oddania Zestawu
Instalacyjnego do używania, w wysokości stanowiącej sumę rat pozostałych do
zapłaty z powyższego tytułu do końca Okresu lojalnościowego.
> Co do rozwiązania umowy z powodu nieświadczenia usług, to trudno mi się
> wypowiedzieć. Jakie terminy realizacji usługi były obiecywane? Sporo tutaj
> zależy od drugiej strony, czyli TP.
>
Takie też zastrzeżenia umieszcza Tele2, że nie wszystko od nich zależy.
Tylko obecny status umowy jest taki że umowa zostałą zawarta, usługi nie są
i nie wiadomo czy będą świadczone. Mam spore wątpliwości czy na łączach TP
SA uda się Tele2 osiągnąć 6 Mb, skoro nie udało się to TP SA.
Tak z ciekawości, gdybym cofnął pełnomocnictwo do wypowiedzenia poprzez
Tele2 w moim imieniu umowy TP SA i nie wypowiadał umowy z Tele 2 umowa po
36 miesiącach powinna powędrować do kosza ?
pzdr
olo
-
10. Data: 2008-09-30 11:45:38
Temat: Re: Tele-2
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
olo pisze:
> Takie też zastrzeżenia umieszcza Tele2, że nie wszystko od nich zależy.
> Tylko obecny status umowy jest taki że umowa zostałą zawarta, usługi nie są
> i nie wiadomo czy będą świadczone. Mam spore wątpliwości czy na łączach TP
> SA uda się Tele2 osiągnąć 6 Mb, skoro nie udało się to TP SA.
> Tak z ciekawości, gdybym cofnął pełnomocnictwo do wypowiedzenia poprzez
> Tele2 w moim imieniu umowy TP SA i nie wypowiadał umowy z Tele 2 umowa po
> 36 miesiącach powinna powędrować do kosza ?
A ile już czekasz na rozpoczęcie usługi? Pamiętaj, że samo
wypowiedzenie umowy w TP trwa miesiąc kalendarzowy, więc w skrajnym
przypadku może to trwać ponad 2 miesiące od podpisania umowy z tele2
(kilka dni na wysłanie pisma z rozwiązaniem + miesiąc + 29 dni
wypowiedzenia).
--
Pozdrawiam,
Liwiusz
Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
egzekucji => http://www.kwm.net.pl