  • Data: 2013-04-22 10:31:33
    Temat: Re: Stalking przez Orange
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/21/2013 10:15 PM, cef wrote:

    > A oni płacą za ten czas zmarnowany?

    Można się nauczyć tak prowadzić rozmowę bez zaangażowania ze swojej
    strony. Wystarczy co jakiś czas rzucić w kierunku słuchawki
    "przepraszam", "momencik", "bardzo przepraszam za wydłużony czas
    oczekiwania", "jeszcze chwileczka" a raz na jakiś czas zadać pytanie
    wymagające wyczerpującej odpowiedzi.

    Mam wrażenie że dopiero jak tak zacząłem robić, tj przeciągać rozmowy do
    godziny, dwóch.... to mnie wpisali na jakąś czarną listę i przestali (tj
    nie tylko Orange ale telefonokrążcy w ogólności) mnie niepokoić.

    p. m.