  • Data: 2013-04-22 16:25:57
    Temat: Re: Stalking przez Orange
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF napisał(a) :

    > Ja rozumiem że nie każdy chce tracić swojego cennego czasu, ale
    > od kiedy miałem okazję porozmawiać prywatnie z człowiekiem
    > który pracował "na słuchawce" i wyjaśnił mi tajniki tego "zawodu"
    > nie żałuje tego czasu. Wiem że ich ten czas boli bardziej niż mnie.

    I ja nie mam przeciw osobie dzwoniącej nic osobistego, to nie jej
    wina. Sam znam "tajemniczego klienta" czy też osobę z telecentrum,
    czy też innej dezinfolinii. Student żadnej pracy się nie boi ;-)

    O ile pojedynczy przypadek można zignorować, to wielokrotność
    "przypadków" z tej samej firmy jest już nękaniem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]