  • Data: 2013-04-22 13:13:47
    Temat: Re: Stalking przez Orange
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/22/2013 12:58 PM, Kris wrote:

    > Dokładnie tak.
    > I dlatego stanowcze:"dziękuje nie kupuje nic na telefon" z reguły wystarcza. W
    ichnim CRMie zapisza ze klient nie korzysta z ofert telefonicznych i zmniejszy sie
    liczba ofert

    Widać inny jest profil twoich nagabywaczy a inny naszych.

    > Ale czemu?
    > To ich praca a sporo ludzi korzysta z ich ofert więc niech sie wykazuja.

    Ci naciągacze Tele2 (a potem innych telekomów) którzy oszukiwali
    staruszków na "jesteśmy z Telekomunikacji" ... to też jest ich praca i
    koniec końców ktoś korzystał z ich ofert.

    O przedstawicielach każdego zawodu (aż do reductio ad Hitlerum) można
    powiedzieć że to jest ich praca i że ktoś z ich usług korzysta.

    > A tak na marginesie: wszedzie gdzie mam jakąś umowe itp wyrażama zgode na
    telemarketing. I pomimo tego może jeden telefon na tydzień sie trafi z super ofertą-
    a jestem klientem kilku banków i chyba wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych+
    orange, netia, itp

    A u mnie było różnie. Czasem raz na miesiąc a czasem kilka telefonów
    dziennie.

    W tym ostatnio nowy trend - sobota rano.

    p. m.