  • Data: 2013-04-22 13:01:17
    Temat: Re: Stalking przez Orange [OT]
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kl1gnc$ggu$1@node1.news.atman.pl...
    > to brać na przetrzymanie. Grzecznie słuchać, dopytywać o szczegóły
    > oferty a na koniec stwierdzić że się zastanowisz i oddzwonisz.
    > Ale to jest metoda na pracowników, na firmę skutecznej metody
    > jeszcze nie ma.

    Ponieważ u mnie komputer jest włączony cały czas (serwer domowy),
    to wrzuciłem do niego modem i napisałem niewielki programik, który
    blokuje wszystkie połączenia, za wyjątkiem tych z listy dozwolonych
    numerów (tzn. odbiera je i natychmiast rozłącza, bo provider MAPI
    z Windowsa nie potrafi odrzucać bez odbierania). Telefon w domu
    ma opóźniony dzwonek, więc wówczas w ogóle nie dzwoni. Dopiero
    to rozwiązanie uwolniło mnie od natrętów.

    Widziałem też urządzonko na e-bay za ok $50, pełniące identyczną
    funkcję - nie wymagające komputera i zasilane prądem z linii
    telefonicznej. Myślę, że też by się sprawdziło :) ale zniechęciły mnie
    duże koszty przesyłki z USA.