eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStalking przez OrangeRe: Stalking przez Orange
  • Data: 2013-04-22 12:58:25
    Temat: Re: Stalking przez Orange
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 11:20:11 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    >
    > Jak chcesz tylko zakończyć trwającą rozmowę to prościej.
    >
    > Ale żeby radykalnie zmniejszyć ilość kolejnych trzeba takiego
    >
    > "rozmówcę" skutecznie przetrzymać i nie dać mu "zarobić"

    Dokładnie tak.
    I dlatego stanowcze:"dziękuje nie kupuje nic na telefon" z reguły wystarcza. W ichnim
    CRMie zapisza ze klient nie korzysta z ofert telefonicznych i zmniejszy sie liczba
    ofert
    >
    > czyli namówić się na oferowane propozycje. Oni są rozliczani
    >
    > z efektów, podziękujesz po trzydziestu sekundach a ani zawracają
    >
    > głowę kolejnemu ze swojej bazy numerów, przetrzymasz takiego
    >
    > kwadrans trudniej mu wyrobić normę i po kwartale jest szansa
    >
    > że mu podziękują za współpracę.
    >
    Ale czemu?
    To ich praca a sporo ludzi korzysta z ich ofert więc niech sie wykazuja.
    A tak na marginesie: wszedzie gdzie mam jakąś umowe itp wyrażama zgode na
    telemarketing. I pomimo tego może jeden telefon na tydzień sie trafi z super ofertą-
    a jestem klientem kilku banków i chyba wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych+
    orange, netia, itp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1